اخبـــار پژوهشگاه - آرشیو

حضور آقای رامین مهمانپرست و هیأت همراه در پژوهشگاه رنگ

حضور آقای رامین مهمانپرست و هیأت همراه در پژوهشگاه رنگ گالری

آقای رامین مهمانپرست رئیس شورای سیاستگذاری خانه دیپلماسی و سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در کشورهای مختلف به همراه دکتر غفاری رئیس هیأت مدیره خانه دیپلماسی، صبح روز یکشنبه مورخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ از پژوهشگاه رنگ بازدید به عمل آورد.

ادامه مطلب
انتخاب عضو هیات علمی پژوهشگاه به عنوان سرآمد علمی سال ۱۴۰۱

انتخاب عضو هیات علمی پژوهشگاه به عنوان سرآمد علمی سال ۱۴۰۱

پروفسور نیازمحمد محمودی عضوهیات علمی گروه پژوهشی محیط زیست و رنگ پژوهشگاه رنگ از طرف فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان سرآمد علمی در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد. پروفسور محمودی با چاپ ۲۱۰ مقاله ISI و ضریب هرش ۸۰، در زمینه تصفیه آب و پساب صنایع رنگ فعالیت می‌نماید.

ادامه مطلب
برگزاری نشست اساتید و مشاهیر فرش ایران در نمایشگاه فرش دستباف

برگزاری نشست اساتید و مشاهیر فرش ایران در نمایشگاه فرش دستباف گالری

همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در نمایشگاه بین المللی تهران، نشست اساتید و مشاهیر فرش ایران با حضور پروفسور قرنجیگ عضو هیات علمی و معاون پژوهشی پژوهشگاه رنگ در محل غرفه مرکز ملی فرش ایران برگزار گردید.

ادامه مطلب
تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه رنگ و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه رنگ و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران گالری

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران با حضور محققین، تولیدکنندگان و صادرکنندگان این حوزه در تاریخ ۳۱ مرداد تا ۶ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در حاشیه این مراسم، تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه رنگ و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران منعقد گردید.

ادامه مطلب
مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» ابلاغ شد

مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» که در جلسه ۸۴۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد. متن مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» به شرح ذیل است:

ادامه مطلب
تأکید رؤسای دانشگاه‌های کشور بر ورود به موضوع افزایش بهره وری به‌ عنوان مطالبه رئیس جمهور

تأکید رؤسای دانشگاه‌های کشور بر ورود به موضوع افزایش بهره وری به‌ عنوان مطالبه رئیس جمهور

رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در بیانیه پایانی اجلاس سه روزه خود که از ۱۰ الی ۱۲ شهریورماه در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد؛ بر ورود دانشگاه‌ها به موضوع افزایش بهره وری در کشور که در افتتاحیه این اجلاس توسط رئیس جمهور به عنوان مطالبه وی از دانشگاهیان مطرح شد؛ تاکید کردند.

ادامه مطلب