اخبـــار پژوهشگاه - آرشیو

فراخوان ثبت نام برای بهره برداری از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان  در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

فراخوان ثبت نام برای بهره برداری از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

به اطلاع می‌رساند بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.

ادامه مطلب
بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور پژوهشگاه رنگ

بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور پژوهشگاه رنگ گالری

پیرو ارسال گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ مرکز رشد واحدهای فناور پژوهشگاه رنگ به دفتر آقای دکتر کشمیری رئیس دفتر سیاست گذاری و امور فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در تاریخ یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ آقایان: دکتر طالبی معاون دفتر سیاست گذاری و امور فناوری، دکتر علوی راد کارشناس ارشد دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی وزارت عتف و آقای مهندس آبرون کارشناس واحد تحقیق و توسعه دفتر سیاست گذاری و امور فناوری وزارت عتف بازدیدی از دفتر مرکز رشد پژوهشگاه رنگ داشتند و طی گفتگوی حضوری با تمامی واحدهای فناور مستقر در ساختمان و آزمایشگاه مرکز رشد پژوهشگاه، در جریان آخرین فعالیت‌های واحدهای فناور قرار گرفتند.

ادامه مطلب
راه اندازی آزمایشگاه تخصصی پوشش های مقاوم در برابر حریق در پژوهشگاه رنگ

راه اندازی آزمایشگاه تخصصی پوشش های مقاوم در برابر حریق در پژوهشگاه رنگ

محافظت در برابر حریق یکی از مهم ترین ویژگی ها در طراحی و اجرای سازه ها می باشد. به همین منظور سازه های فلزی بوسیله مواد ضد حریق پوشش داده می شوند. وظیفه اصلی پوشش های ضدحریق جلوگیری یا به عبارت دقیق تر به تاخیر انداختن توسعه حریق و کاهش خسارات جانی و مالی است. از این رو ارزیابی عملکرد واقعی این پوشش ها در زمان حریق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ادامه مطلب
کسب رتبه Q۱ توسط نشریات پژوهشگاه رنگ

کسب رتبه Q۱ توسط نشریات پژوهشگاه رنگ

ضریب تأثیر یک شاخص کمی است که برای ارزیابی، مقایسه و رتبه‌بندی نشریات علمی در رشته‌های مختلف در سطح ملی یا برای مقایسه مجله‌ها در سطح بین‌المللی به کار گرفته می‌شود. این شاخص نشان‌دهنده فراوانی استنادهایی است که در طول یک دوره زمانی مشخص به یک مقاله چاپ و در یک نشریه داده می‌شود.

ادامه مطلب