اخبـــار پژوهشگاه - آرشیو

برگزاری دومین جشنواره ملی زن و علم

برگزاری دومین جشنواره ملی زن و علم

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ و پیرو نامه ارسالی مورخ ۹۷/۱۰/۱۷ از دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دومین جشنواره ملی زن و علم (نکوداشت زنده یاد دکتر مریم میرزاخانی) در اسفند ماه ۹۷ و همزمان با ایام هفته بزرگداشت مقام زن برگزار می گردد

ادامه مطلب
بازدید اعضای هیات مدیره شرکت دانش بنیان آشکار پرتو پویا از پژوهشگاه رنگ

بازدید اعضای هیات مدیره شرکت دانش بنیان آشکار پرتو پویا از پژوهشگاه رنگ

آقای مهندس اسماعیل زاده عضو هیات مدیره شرکت دانش بنیان آشکار پرتو پویا به همراه همکاران در روز چهارشنبه بیست و شششم دیماه بازدیدی از توانمندی های موسسه داشته و در نشستی به تبادل نظر در زمینه نحوه تعامل موثر با پژوهشگاه پرداختند.

ادامه مطلب
بازدید اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان پژوهشگاه رنگ از کارخانه میخک نسج تهران

بازدید اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان پژوهشگاه رنگ از کارخانه میخک نسج تهران گالری

اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان محترم پژوهشگاه رنگ در مورخه ۲۴ دی ماه از کارخانه میخک نسج تهران بازدید بعمل آوردند. در این بازدید دانشجویان از نزدیک شاهد فعالیت قسمت های مختلف کارخانه از جمله: بافندگی، رنگرزی، تکمیل و دوخت گردیدند.

ادامه مطلب
بازدید مدیرعامل شرکت ماریناسان از پژوهشگاه رنگ

بازدید مدیرعامل شرکت ماریناسان از پژوهشگاه رنگ گالری

آقایان دکتر عبدالحسینی مشاور اجرایی مدیرعامل و مهندس صمیمی فر مدیر تحقیق و توسعه، مهندسی و کنترل کیفیت شرکت بزرگ ماریناسان در روز دوشنبه بیست و چهارم دیماه بازدیدی از توانمندی ها و زمینه های خدماتی-صنعتی پزوهشگاه داشتند.

ادامه مطلب
بازدید رییس و معاونین پژوهشکده اندازه شناسی – پژوهشگاه استاندارد از پژوهشگاه رنگ

بازدید رییس و معاونین پژوهشکده اندازه شناسی – پژوهشگاه استاندارد از پژوهشگاه رنگ گالری

اندازه شناسی شاخه ای از علم است که به شناخت و بررسی روش های مختلف اندازه گیری کمیت های فیزیکی و استاندارد سازی آنها می پردازد. نیاز مبرم به قابلیت ردیابی نتایج و استانداردهای اندازه گیری در سطح بین المللی، جوامع را به سمت شبکه های جدید از همکاری سازمان های بین المللی، منطقه ای و ملی مختلف هدایت کرده است.

ادامه مطلب
رونمایی از دستاورد اعضای محترم هیات علمی موسسه در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

رونمایی از دستاورد اعضای محترم هیات علمی موسسه در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

روابط عمومی موسسه با ابراز خرسندی اعلام میدارد از دستارود فناوران محترم : دکتر بهزاد شیرکوند، دکتر فرهود نجفی، دکتر علی جان نثاری، دکتر مهدی قهاری، دکتر سوسن رسولی، دکتر مهران رستمی، دکتر بهرام رمضان زاده، دکتر محمد مهدویان، دکتر حسین یاری که اعضای محترم هیات علمی موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ می  باشند با عنوان:

ادامه مطلب
نوزدهمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۳۹۷

نوزدهمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۳۹۷ گالری

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار معمولا هرسال همزمان با هفته پژوهش برپا می شود، نوزدهمین دوره این نمایشگاه نیز از تاریخ ۳ الی ۶ دی ماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور بیش از ۹۱ شرکت کننده در ۱۵۰ غرفه برگزار گردید.

ادامه مطلب