اخبـــار پژوهشگاه - آرشیو

برگزاری پنجمین جلسه مجمع روسای پژوهشگاه های ملی کشور با حضور ریاست محترم پژوهشگاه رنگ

برگزاری پنجمین جلسه مجمع روسای پژوهشگاه های ملی کشور با حضور ریاست محترم پژوهشگاه رنگ

پنجمین جلسه مجمع روسای پژوهشگاه های ملی کشور در سال ۱۴۰۱، به صورت حضوری و با حضور جناب آقای دکتر خیرالدین معاون محترم فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست محترم پژوهشگاه رنگ در روز سه شنبه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در محل سالن رازی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری مراسم بزرگ جشن عید غدیر در پژوهشگاه رنگ

برگزاری مراسم بزرگ جشن عید غدیر در پژوهشگاه رنگ گالری

امور فرهنگی بسیج کارکنان پژوهشگاه رنگ به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، مراسم جشنی را در صبح روز یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در نمازخانه پژوهشگاه رنگ برگزار کرد. در جشن بزرگ ولایت و امامت در پژوهشگاه، پس از ذکر دعای توسل و مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت آقای چوپانی، آقای دکتر صفی به ایراد سخنرانی پرداختند.

ادامه مطلب
کسب عنوان پژوهشگر جوان برگزیده توسط دانشجوی پژوهشگاه رنگ در کنگره فنی پوشش های اروپا

کسب عنوان پژوهشگر جوان برگزیده توسط دانشجوی پژوهشگاه رنگ در کنگره فنی پوشش های اروپا گالری

رعنا رفیعی، دانشجوی دکتری مهندسی پلیمر رنگ در پژوهشگاه رنگ و دانشجوی دکتر رنجبر و دکتر یاری از اساتید و اعضای هیات علمی پژوهشگاه، توانست در کنگره فنی پوشش های اروپا عنوان پژوهشگر جوان برگزیده را دریافت و به دلیل مقاله ارایه شده خود در این کنگره مورد تقدیر هیات داوران قرار گیرد.

ادامه مطلب
برگزاری نشست تخصصی رنگ و پوشش و نقش آن در کنترل حریق و ایمنی شهری  توسط پژوهشگاه رنگ در پنجمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری

برگزاری نشست تخصصی رنگ و پوشش و نقش آن در کنترل حریق و ایمنی شهری توسط پژوهشگاه رنگ در پنجمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری گالری

همایش بین المللی ایمنی و آتش نشانی شهری یک تجربه بی نظیر است که به جایگاه مطلوبی در میان متخصصین حوزه دانشگاهی، آتش نشانی و علاقه مندان به ایمنی دست یافت.

ادامه مطلب
آیین تجلیل از اساتید و دانشجویان نمونه کشوری با حضور رئیس جمهور

آیین تجلیل از اساتید و دانشجویان نمونه کشوری با حضور رئیس جمهور گالری

بیست و نهمین دوره آئین معرفی و تجلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان نمونه کشوری در مراسمی با حضور ریاست محترم جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، صبح روز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱، در محل سالن همایش‌های دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

ادامه مطلب
کسب عنوان دومین نویسنده برتر جهان در زمینه خوردگی توسط هیات علمی پژوهشگاه رنگ

کسب عنوان دومین نویسنده برتر جهان در زمینه خوردگی توسط هیات علمی پژوهشگاه رنگ

رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور است. بی‌گمان توفیق خدمت در راستای اعتلای علمی کشور و دست‌یابی به اهداف مقدس آموزشی، افتخاری است ستودنی و ارزشمند.

ادامه مطلب