برگزاری پنجمین جلسه مجمع روسای پژوهشگاه های ملی کشور با حضور ریاست محترم پژوهشگاه رنگ

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۰ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۴۱۲

پنجمین جلسه مجمع روسای پژوهشگاه های ملی کشور در سال ۱۴۰۱، به صورت حضوری و با حضور جناب آقای دکتر خیرالدین معاون محترم فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست محترم پژوهشگاه رنگ در روز سه شنبه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در محل سالن رازی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار گردید. 

در ابتدای جلسه آقای دکتر نکومنش ریاست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران به معرفی ماموریت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پژوهشگاه پلیمر پرداختند. 
در ادامه جلسه جناب آقای دکتر خیرالدین معاون محترم فناوری و نوآوری وزارت علوم، درخصوص تعامل و گفتگوی چند جانبه در زمینه تقویت جایگاه و نقش پژوهشگاه ها در راستای توسعه و تجاری‌سازی فناوری و حل مشکلات و چالش های کشور مباحثی را بیان نمودند. 
پس از ایراد سخنان دکتر خیرالدین، جناب آقای دکتر اصغر زمانی معاون پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، گزارشی از کارگروه ساماندهی دستورالعمل موظفی اعضای هیأت علمی را ارائه نمودند و در ادامه جناب آقای دکتر شعبانی ریاست پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی درباره تحول و بازنگری در ماموریت پژوهشگاه‌ها، با هدف اثربخشی نتایج پژوهش در جامعه به مسائلی اشاره کردند.
در پایان جلسه روسای محترم پژوهشگاهها به اتفاق دکتر خیرالدین از پژوهشگاه پلیمر بازدید بعمل آوردند.

کلید واژه ها: دکتر حسن تاجیک مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور