آرشیو اخبار

دریافت نمایه بین المللی DOAJ توسط نشریه پژوهشگاه رنگ

دریافت نمایه بین المللی DOAJ توسط نشریه پژوهشگاه رنگ

امروزه به علت کثرت نشریات ادواری، مسئله نمایه سازی آن ها بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. داشتن نمایه، بخصوص برای نشریاتی که حاوی گزارش های پژوهشی و تحقیقاتی هستند بسیار ضروری است و اینگونه نشریات بدون داشتن نمایه های معتبر به زحمت می‌توانند مورد استفاده محققین قرار گیرند.

ادامه مطلب
برگزاری کارگاه آشنایی با برنامه‌های حمایتی بنیاد Alexander von Humboldt

برگزاری کارگاه آشنایی با برنامه‌های حمایتی بنیاد Alexander von Humboldt گالری

این کارگاه با حضور جناب آقای دکتر سعید بلالایی نماینده بنیاد هومبولت در راستای معرفی بسته‌های حمایتی این بنیاد در تاریخ ۹۸/۱۱/۱۴ در محل سالن جلسات پژوهشگاه رنگ و با حضور جمعی از اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان پژوهشگاه برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری دوره‌ی فرهنگی معرفت افزایی در پژوهشگاه رنگ

برگزاری دوره‌ی فرهنگی معرفت افزایی در پژوهشگاه رنگ گالری

به همت مدیر امور فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه رنگ جناب آقای دکتر امینی، دوره‌ی فرهنگی معرفت افزایی ویژه اعضای هیات علمی پژوهشگاه با عنوان سبک زندگی، خانواده و فرزندپروری در روزهای دوشنبه ۳۰ دی ماه و سه شنبه ۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ و به مدت ۴ ساعت، از ساعت ۸ الی ۱۲ در محل سالن جلسات پژوهشگاه برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری کارگاه آموزشی اصول مدیریت و سرپرستی در پژوهشگاه رنگ

برگزاری کارگاه آموزشی اصول مدیریت و سرپرستی در پژوهشگاه رنگ گالری

پیرو نیازسنجی و برنامه ریزی آموزشی انجام شده توسط واحد آموزش پژوهشگاه در سال ۱۳۹۸، با هماهنگی مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی، کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان &#۰۳۹;اصول مدیریت و سرپرستی(تکمیلی)&#۰۳۹;، در روزهای یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۵ و شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۱، در محل پژوهشگاه برگزار گردید.

ادامه مطلب