بازدید ریاست پژوهشگاه رنگ از هلدینگ صنعت پتروشیمی ری

۲۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۲ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۶۶

ریاست پژوهشگاه رنگ به همراه تنی چند از مدیران و اعضای هیات علمی پژوهشگاه در روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳، ضمن بررسی روند فعالیت های شرکت صنعت پتروشیمی ری، با مدیرعامل شرکت حاج آقا جعفری و مدیرکارخانه خانم دکتر جعفری دیدار کردند.

شرکت صنعت پتروشیمی ری شامل مجموعه آزمایشگاه‌های مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات اندازه گیری در زمینه تست و آزمون انواع حلال‌های صنعتی، با به کارگیری کارشناسان آموزش دیده اهتمام خود را در جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری قرار داده است. آزمایشگاه‌های این شرکت منحصر به دستگاه‌های به روز و استانداردهای داخلی و خارجی طبق آخرین کالیبراسیون های به روز دنیا می باشد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه، در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، به ارائه شرحی از دستاوردها و اهداف خود پرداختند. حاج آقا جعفری پس از ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های اخیر پتروشیمی،‌ اظهار داشت: 
دستاوردهای شرکت پتروشیمی صنعت ری، استفاده از آخرین تکنولوژی روز برای جلوگیری از دورریز ضایعات پالایشگاهی و کمک به محیط زیست، ساخت بیش از ۹۸% دستگاه های ثابت در ایران، مهندسی، اجرا و نصب کلیه واحدهای ساختمانی توسط پیمانکاران داخلی، سرمایه گذاری داخلی در ساخت اولین واحد شیرین سازی راکتورهای خاص و جلوگیری از خام فروشی و کمک به تولید ملی می باشد.
جعفری پس از ارائه این مباحث، تمایل خود جهت همکاری با پژوهشگاه به منظور سرعت عمل در تامین محصولات با رعایت تمامی استانداردهای بین المللی و ارائه قیمت رقابتی در کنار بالاترین کیفیت صادراتی را اظهار داشت.
ایشان برگزاری این نشست را پیرو عقد تفاهم نامه همکاری بین هلدینگ پتروشیمی صنعت ری و پژوهشگاه رنگ، بسیار پراهمیت بیان کرده و اشاره کردند که خوشبختانه این شرکت سابقه همکاری موفقی با مراکز مختلف علمی پژوهشی داشته است.
 در ادامه دکتر تاجیک ریاست پژوهشگاه رنگ توضیحاتی در خصوص امکانات، توانمندی‌ها و خدمات پژوهشگاه ارائه کرده و به معرفی تاریخچه و توانمندی گروه‌های پژوهشی پرداختند که با استقبال ویژه ای همراه بود.
 سپس دکتر جان نثاری هیات علمی گروه رزین و افزودنیها و دکتر صادقی کیاخانی رئیس پژوهشکده مواد رنگزای پژوهشگاه، با معرفی مختصر پژوهشگاه و پژوهشکده‌های مستقر در آن، اشاره کردند که هدف از این بازدید تلاش برای اجرایی کردن موضوعات همکاری مشترک است. اعضای هیات علمی انجام آزمون نمونه‌ها، اجرای دوره‌های مشترک آموزشی، استانداردسازی محصولات تجاری شده و انجام خدمات آزمایشگاهی را از مهم‌ترین موضوعات همکاری مشترک معرفی کردند.
در پایان این جلسه از امکانات و آزمایشگاه‌های تخصصی و همچنین سالن تولید صنعتی شرکت پتروشیمی ری بازدید به عمل آمد.
 

کلید واژه ها: دکتر حسن تاجیک