اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ۱۷۰۲۵ ISO/IEC توسط آزمایشگاه فیزیک رنگ پژوهشگاه رنگ

۰۲ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۲ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۷۰۳

آزمایشگاه فیزیک رنگ پژوهشگاه رنگ موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ۱۷۰۲۵ از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در حوزه کالیبراسیون دستگاه‌های رنگ‌سنج و اسپکتروفتومترهای انعکاسی شد. این دستاورد مهم به عنوان نخستین مرکز تایید صلاحیت شده دانش بنیان در این حوزه، نشانه‌ای از تعهد و توانمندی بالای این آزمایشگاه در ارائه خدمات کالیبراسیون با کیفیت و دقیق است.
جلسه ارزیابی و تایید صلاحیت گواهینامه مذکور در اسفندماه سال ۱۴۰۲ با حضور ممیزین مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و مدیران و کارشناسان آزمایشگاه فیزیک رنگ برگزار شد. در این جلسه، مهندس بهراد به عنوان سر ارزیاب و ممیز بخش فنی و مهندس سورانی به عنوان ممیز بخش کیفیت، نمایندگان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران بودند. از سوی آزمایشگاه فیزیک رنگ نیز دکتر راضیه جعفری مدیر گروه دوباره تولید رنگ و کنترل رنگ و مدیر فنی آزمایشگاه، مهندس نجمه خلیلی کارشناس مسئول آزمایشگاه فیزیک رنگ و مهندس شیرین جبلی کارشناس استاندارد از پژوهشگاه رنگ حضور داشتند.
مدیر آزمایشگاه فیزیک رنگ در این خصوص اظهار داشت: "این گواهینامه نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه تیم ما در راستای بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است. ما متعهد به ادامه ارتقاء سطح کیفی خدمات خود و حفظ استانداردهای بالای این گواهینامه هستیم."
اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ۱۷۰۲۵ از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، اعتبار و اعتماد بیشتری را برای مشتریان فعلی و آینده این آزمایشگاه به ارمغان می‌آورد و زمینه‌ساز گسترش خدمات آزمایشگاه فیزیک رنگ در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود.
روابط عمومی پژوهشگاه رنگ این موفقیت بزرگ را به تیم آزمایشگاه فیزیک رنگ و تمامی همکاران پژوهشگاه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان آرزوی موفقیت‌های بیشتر را خواهان است.