نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، پژوهشگاهها و موسسات وزارت علوم،تحقیقات و فناوری منطقه ۱

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۶ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۷۸۲

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، پژوهشکده ها و موسسات وزارت علوم تحقیقات و فناوری در منطقه ۱ تهران به میزبانی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این نشست ابتدا دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از برگزارکنندگان نشست پیرامون مسئله مهم رسانه و استفاده به هنگام از ابزارهای ارتباطی و شناسایی ظرفیت های موجود در حوزه روابط عمومی در بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مطالبی را بیان نموده و تاکید کردند دانشگاه ها می توانند هرکدام در حوزه خاصی که تجربه و تجهیزات و تخصص آن را دارند به کمک یکدیگر بیایند و در پیشبرد اهداف یکدیگر تسهیل گری لازم را داشته و نقش آفرینی کنند.
در ادامه نشست دکتر آزاد معاون روابط عمومی حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نشست منطقه ۱ و تشکر از عوامل اجرایی ابراز امیدواری کردند که این جلسات بصورت منظم و متداول به منظور هماهنگی بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار گردد. ایشان از مدیران روابط عمومی و فعالین حوزه روابط عمومی و رسانه در منطقه ۱ بخصوص دانشگاه ها و مراکز تهران خواستند تا با تشکیل کارگروه های تخصصی و برگزاری دوره های توانمندسازی برای مدیران و بدنه کارشناسی تهران را به قطب روابط عمومی و هاب رسانه ای کشور تبدیل و بعنوان مرجع و الگوی کارآمد در سطح کشور معرفی نمایند.
سپس مهندس حجازی دبیر منطقه ۱ در خصوص برگزاری جشنواره آثار برگزیده روابط عمومی ها و مراکز آموزش عالی که قرار است در بهمن ماه سال جاری برگزار گردد نکاتی را مطرح نمودند و از همه مدیران روابط عمومی منطقه ۱ خواستند تا با هم افزایی و شناسایی و ارائه ظرفیت های یکدیگر در برگزاری رویدادها و مناسبتهای پیش رو همکاری و گام های موثری را بردارند.
 در پایان مهندس مهدی شیری مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی که میزبانی نشست را به عهده داشتند ضمن تشکر از حضور فعال عزیزان به همراه ایشان بازدیدی از ظرفیتهای دانشگاه جامع انقلاب اسلامی داشتند‌.
لازم به ذکر است مدیر روابط عمومی پژوهشگاه رنگ آقای دکتر مهدی صفی در این نشست حضور یافتند.