کسب عنوان رابط برگزیده شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبری توسط کارشناس پژوهشگاه رنگ

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۲ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۲۱۸

رابطین مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی، پلی ارتباطی میان مخاطبان آزمایش‌ها و مخاطبان هستند. رابطین، بخش مهم و اثربخش در زیست‌بوم شبکه آزمایشگاهی‌ فناوری‌های راهبردی به شمار می‌روند که نقشی اجتناب‌ناپذیر را در توسعه همکاری بین مراکز، متقاضیان خدمات آزمایشگاهی و شبکه ایفا می‌کنند.
در همین راستا و با هدف تشویق، ترغیب و ارتقای توانمندی‌های رابطین، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هر ساله عملکرد رابطین مراکز عضو را بر اساس ارزیابی‌های دقیق بررسی کرده و برگزیدگان را معرفی می‌کند. بر همین اساس و در تازه‌ترین ارزیابی رابطین آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و بر اساس عملکرد این رابطین در سال ۱۴۰۱، تعداد ۲۰ رابط فعال و توانمند مورد تقدیر شبکه آزمایشگاهی قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، این مجموعه یکی از مجموعه‌های ممتاز شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مستقر در استان تهران است که مجموعه ای کامل و گسترده از خدمات آزمایشگاهی، پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه رنگ را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.
لازم به ذکر است خانم شیرین جبلی معین دانش‌آموخته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مواد گرایش سرامیک، موفق به کسب رتبه یازدهم رابطین برگزیده شبکه آزمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ گردید.
کسب این موفقیت را خدمت ایشان و همکاران پژوهشگاه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون و بهروزی یکایک همکاران را خواستاریم