کسب عنوان کارشناس منتخب شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی توسط مهندس لاله کاغذچی

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۲ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۳۱۵

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، عملکرد کارشناسان مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی را ارزیابی و فعالترین کارشناسان منتخب سال ۱۴۰۱ مراکز آزمایشگاهی را معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، کارشناسان مراکز آزمایشگاهی نقش موثری در افزایش دقت نتایج آزمون‌ها و بهبود کیفیت و کارآمدی پژوهش‌ها ایفا می‌کنند. 

بر همین اساس، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با هدف هدایت، حمایت و ارتقا توانمندی کارشناسان و متخصصان، افزایش بهره‌وری و ایجاد انگیزه و رقابت سالم، هر ساله اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی کارشناسان مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی می‌کند. این ارزیابی بر اساس شاخص‌هایی چون کارکرد، مشتری‌مداری و فعالیت شبکه‌ای صورت گرفته است .علاوه بر معیارهای ذکر شده براساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شاخص‌هایی همچون میزان کارکرد و درآمدزایی برای آزمایشگاه، مهارت در ارائه خدمات آزمایشگاهی، میزان رضایت مشتریان و چگونگی عملکرد سازمانی کارشناس در آزمایشگاه، در انتخاب کارشناسان موثر است. 
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، در پایش سال ۱۴۰۱، تعداد ۲۷ کارشناس منتخب معرفی شدند که مهندس لاله کاغذچی از پژوهشگاه رنگ نیز موفق به کسب عنوان کارشناس منتخب شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گردیده است. نتایج این ارزیابی در سامانه شبکه آزمایشگاهی به آدرس https://labsnet.ir/news/70030  موجود است. 
روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، ضمن تبریک به ایشان و خانواده پژوهشگاه رنگ، سربلندی و موفقیت روزافزون را برای تمام پژوهشگران و پژوهشیاران، آرزومند است.