کسب عنوان رابط برتر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی توسط رابط پژوهشگاه رنگ

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۲ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۲۷۳

رابطین برتر مراکز آزمایشگاهی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال ۱۴۰۱، بر اساس عملکرد و میزان پیشرفت معرفی شدند. به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، اساس و مبنای فعالیت‌ها و روند حرکتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، متکی به آزمایشگاه‌های عضو و ارائه خدمات هرچه بهتر و با کیفیت بیشتر به مخاطبان و منطبق بر استانداردهایی است که از سوی این شبکه آزمایشگاهی تعریف شده برای ارتباط و تعامل هرچه بهتر و اثرگذارتر میان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و مراکز آزمایشگاهی عضو، حلقه واسطی تحت عنوان «رابطین آزمایشگاه» تعریف شده‌اند که ایجاد یک زبان مشترک و هم‌افزایی هرچه بیش‌تر میان این دو بخش را میسر می‌کنند.
در راستای ارتقای توانمندی‌ها، حرکت در مسیر پیشرفت و انگیزه‌مندی رابطین آزمایشگاه‌ها، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هرساله فهرست رابطین برتر را اعلام می‌کند. ارزیابی و معرفی رابطین برتر آزمایشگاهی، زمینه را برای ایجاد حس رقابت‌ و تلاش بیش‌تر میان فعالان این حوزه به ارتباط مؤثر میان شبکه و آزمایشگاه‌های عضو کمک می‌کند .شبکه آزمایشگاهی هم زمان با رتبه‌‌بندی سالانه مراکز عضو، عملکرد و فعالیت بیش از ۵۴۳ رابط مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در سال ۱۴۰۱ را ارزیابی و ۲۰ رابط برگزیده را معرفی کرد. در این ارزیابی، شاخص‌هایی مانند میزان و نحوه ارتباط رابط با شبکه آزمایشگاهی و نقش وی در میزان ارتباط با سایر مراکز عضو شبکه، تلاش رابط در راستای توسعه شبکه آزمایشگاهی، آشنایی با دستورالعمل‌ها و روال‌های شبکه، حضور در نشست سالانه رابطین و کیفیت گزارش عملکرد، مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفته است.
در این پایش ۲۰ رابط برگزیده معرفی شده اند که در این رتبه بندی سرکار خانم شیرین جبلی معین از پژوهشگاه رنگ در جایگاه یازدهم، موفق به کسب عنوان رابط برتر گردیده است. نتایج این ارزیابی در سامانه شبکه آزمایشگاهی به آدرس https://labsnet.ir/news/69995  موجود است . روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، ضمن تبریک به ایشان و تمام خانواده پژوهشگاه رنگ، سربلندی و موفقیت روزافزون را برای تمام پژوهشگران و پژوهشیاران، آرزومند است.