تفاهم نامه مشترک میان شهرداری رشت و پژوهشگاه رنگ

۲۹ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۳۷۵

تفاهم نامه مشترک همکاری مابین پژوهشگاه رنگ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شهرداری رشت منعقد گردید.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ در روز چهارشنبه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲، در جلسه‌ای با حضور دکتر رحیم شوقی شهردار رشت و دکتر حسن تاجیک ریاست پژوهشگاه رنگ، تفاهم نامه همکاری صنعتی مشترک بین این دو نهاد امضاء شد.
در ابتدای این نشست، معرفی مختصری از پژوهشگاه رنگ توسط دکتر اعرابی معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه انجام شد. در این ارائه، توانمندی های مختلف با تکیه بر موضوعات مختلف در زمینه های گوناگون انجام خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی، نظارت، بازرسی و مشاوره در پروژه های کلان شهری بیان گردید.
در ادامه دکتر شوقی، شهر رشت را با وضعیت بارندگی شدید نیازمند برنامه ریزی ویژه در زمینه های مختلف از جمله رنگ دانستند و به اهمیت این موضوع در کاهش هزینه در رنگ آمیزی جداول، افزایش عمر المان های شهری همانند پل ها و بهبود دیوارنگاره های شهری اشاره نمودند و ابراز امیدواری کردند که با این همکاری بر دوام و ماندگاری نقش ها و رنگ های شهری افزوده شود.
همچنین دکتر تاجیک در فرمایشات خود ضمن بیان آمادگی کامل پژوهشگاه رنگ برای ایفای نقش موثر در بهبود کیفیت و دوام رنگ در پروژه های شهری، بر اهمیت انجام اقدامات نوآورانه و فناورانه در انجام این دست پروژه ها اشاره نمودند.
لازم به ذکر است، مدت این تفاهم نامه از زمان امضاء پنج سال تعیین شده است.

کلید واژه ها: دکتر حسن تاجیک شهرداری رشت تفاهم نامه