برگزاری جلسه مجمع پژوهشگاههای ملی کشور در پژوهشگاه رنگ

۰۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰۶:۵۷ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۳۱۴

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ جلسه مجمع پژوهشگاههای ملی کشور به میزبانی پژوهشگاه رنگ و با حضور اعضای مجمع در روز سه شنبه مورخ ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر تاجیک ریاست پژوهشگاه رنگ ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین به معرفی مختصری در خصوص توانمندیهای پژوهشگاه پرداختند. در ادامه مباحث دکتر تاجیک، دکتر اعرابی معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه، در مورد ماموریت ها، ظرفیتها و اهداف پژوهشگاه مواردی را مطرح نمودند.
سپس دکتر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌عالی و دبیر مجمع پژوهشگاههای ملی کشور از میزبانی دوره ای مجمع در پژوهشگاه تشکر کرده و مواردی که مقرر بود در دستور کار جلسه قرار گیرد را مطرح نمودند.
در ادامه جلسه دکتر رازینی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم موارد مهم و ضروری در خصوص راهکارها و الزامات افزایش بهره وری در پژوهشگاه ها را بیان نموده و پس از آن آقای دکتر سیف الدین رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجۀ کشور مباحث ایشان را تکمیل نمودند.
پس از آن دکتر نژاد ابراهیمی از اقدامات کارگروه تدوین آئین نامه جذب دانشجو در پژوهشگاهها گزارشی را ارائه نمودند.
در پایان جلسه، چند تن دیگر از حضار به طرح مشکلات پژوهشگاه‌های مربوطه پرداخته و در آخر چند تن از اعضای مجمع از امکانات کلی پژوهشگاه رنگ بازدید بعمل آوردند.