برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد توسط پژوهشگاه رنگ

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۶ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۵۳۵

در آستانه سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل، در روز چهارشنبه مورخ ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲، به همت کانون بسیج اساتید و پایگاه مقاومت بسیج پژوهشگاه رنگ برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه در این مراسم دکتر تاجیک ریاست پژوهشگاه، معاونین، جمعی از اساتید و همکاران پژوهشگاه جهت تجدید بیعت و ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌‌های پیر فرزانه انقلاب، عهدی دوباره بستند.
پس از برگزاری مراسم سوگواری حضرت امام خمینی همکاران پژوهشگاه، با نثار صلوات و تجدید میثاق با شهدا، قبور مطهر شهدای گمنام را عطرافشانی کردند.
شایان ذکر است تجلیل میثاق با شهدا جزو برنامه های اصلی این پژوهشگاه بوده و در مناسبت های مختلف با هدف گرامیداشت یاد این عزیزان انجام می گیرد زیرا آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.
شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ی ما واجب است تا همیشه با توجه به بینش انقلابی شهدا، از آن ها درس بگیریم.

کلید واژه ها: دکتر حسن تاجیک سالروز ارتحال امام خمینی (ره)