برگزاری مراسم گرامیداشت روز استاد در پژوهشگاه رنگ

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۴۷۸

اوراق زرین تاریخ، تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم، موسی، عیسی و محمد(ص)، علی(ع) و فاطمه(س) و زینب(س) را بر خود نقش ابدی زده است. آنان که با پیکار مقدس خویش، حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم، کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و امروز اساتید و معلمان ادامه این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم با اقتباس از استاد شهید آیت الله مطهری که پرچمدار منش، اخلاق و الگوی معلمان در جهان معاصر بوده است، مراسم تجلیل و تکریم از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه در روز سه شنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که در محیطی کاملأ صمیمانه با حضور ریاست محترم پژوهشگاه و معاونان ایشان برگزار شد دکتر تاجیک در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، از زحمات و تلاش‌های این اساتید قدردانی نمودند. در ادامه برخی اساتید به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص موضوعات و مسایل جاری پژوهشگاه پرداختند. 
شایان ذکر است در پایان این مراسم پس از پذیرایی از اساتید به صرف ناهار، به ‌رسم یادبود با اهداء هدیه از اعضای هیئت‌علمی، تقدیر به عمل آمد.
 

کلید واژه ها: روز معلم دکتر حسن تاجیک