برگزاری نشست هم اندیشی پژوهشگاه رنگ با سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کننده

۰۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۷ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۳۶۵

به منظور همفکری و هم افزایی در حوزه ی شکایات مشتریان در زمینه ی علوم و فناوری رنگ، در روز سه شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ جلسه ای در پژوهشگاه رنگ برگزار شد.
در این جلسه که روسا و معاونین پژوهشگاه رنگ، معاون پیگیری از تخلفات سازمان تعزیرات اسلامی، مدیرکل حمایت از حقوق مصرف کننده و روسای پژوهشکده های پژوهشگاه حضور داشتند، توانمندیها و امکانات ازمایشگاهی پژوهشگاه و تخصص های مرتبط با حوزه گسترده رنگ مطرح گردید و نحوه خدمات رسانی در بخش شکایات مشتریان که مرتبط با رنگ کالا می باشد، بررسی گردید. کلیه کالاهایی که به نحوی از رنگ و پوشش در ساخت آنها استفاده شده است از لوازم خانگی و مبلمان، کالای نساجی و پوشاک، مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی گرفته تا صنایع ساختمانی، صنعت خوردو و حمل و نقل، صنایع الکترونیک و دوباره تولید رنگ و هر کالایی که دارای چاپ و بسته بندی می باشد ممکن است که در معرض تقلب و کم فروشی در بخش رنگ قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، بر اساس مذاکرات انجام شده با روسای سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کننده، در خصوص راهکارهای اجرایی همکاری پژوهشگاه در رسیدگی به شکایات مشتریان در این حوزه ها بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

 

کلید واژه ها: دکتر حسن تاجیک سازمان تعزیرات