نشست همکاریهای مشترک شرکت طیف سایپا و پژوهشگاه رنگ

۰۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۸ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۲۴۹۹

در پی انعقاد توافقنامه همکاری با شرکت طیف سایپا در خصوص استفاده از توانمندی های پژوهشگاه رنگ در زمینه های تحقیق و توسعه و بررسی راه های توسعه همکاری فی مابین، رییس، معاونین و جمعی اعضای هیات علمی و محققین پژوهشگاه رنگ در تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ با قائم مقام مهندسی و کیفیت، مدیران و کارشناسان شرکت طیف سایپا به بحث و گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، در این نشست پس از بازدید از واحد های مختلف تولیدی و ساخت رنگ، دکتر تاجیک رییس پژوهشگاه رنگ با ارائه گزارشی به بیان دستاوردها و موفقیت های پژوهشگاه رنگ در زمینه تولید دانش، اجرای طرح های صنعتی موفق، افتخارات کسب شده و برنامه های آتی برای توسعه فناوری و همکاری های صنعتی پیش رو پرداختند.
در ادامه آقای مهندس صدر قائم مقام مهندسی و کیفیت شرکت طیف سایپا پس از معرفی شرکت طیف سایپا، از عزم و اراده آن شرکت برای هرگونه همکاری پژوهشی - صنعتی و استقبال از ایده های فناورانه برای توسعه محصولات مرتبط خبر داد.
در انتها مقرر گردید طرفین با تشکیل کارگروه های تخصصی به همکاری های بیشتر اهتمام ورزند.
امید است چنین همکاری هایی، گام عملی و بزرگی باشد برای نزدیک کردن نگرش های پژوهشی و خلاق با نگرش های صنعتی و تولیدی، که می تواند تحولات عظیمی را در بستر مراکز علمی و تولیدی کشور به ارمغان آورد.

 

کلید واژه ها: دکتر حسن تاجیک سایپا تفاهم نامه