کسب عنوان کارشناس منتخب شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی توسط کارشناس پژوهشگاه رنگ

۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۹ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۷۸۵

  

هرساله، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به منظور ایجاد روحیه تلاش و پشتکار و افزایش بهره وری، اقدام به معرفی کارشناسان پژوهشی، که نقش مهمی در پیشبرد اهداف این شبکه دارند، می نماید. در آخرین بررسی اعلام شده این مرکز مربوط به فعالیت های ثبت شده در سال ۱۴۰۰، کارشناسان برتر از آزمایشگاه های عضو شبکه که عملکردی شاخص و برتر نسبت به سایر همکاران داشتند، معرفی شدند تا علاوه بر تقدیر از عملکرد شایسته این افراد، رویه توسعه فعالیت و خدمتگزاری پژوهشی تقویت شود. این ارزیابی که سالانه منتشر می گردد، شاخص و معیارهای متنوعی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد، اما موضوعاتی مانند کارکرد، مشتری مداری و فعالیت موثر در شبکه، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. 
بنابر آخرین اعلام دبیرخانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در آذرماه سال ۱۴۰۱، تعداد ۱۶ کارشناس از مراکز مختلف عضو شبکه، به عنوان کارشناس منتخب سال ۱۴۰۰، معرفی شدند که سرکار خانم مهندس مریم رباط میلی از پژوهشگاه رنگ موفق به کسب این عنوان گردید. نتایج این ارزیابی در سامانه شبکه آزمایشگاهی به آدرس https://labsnet.ir/news/69790  موجود است.
روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، ضمن تبریک به ایشان و تمام خانواده پژوهشگاه رنگ، سربلندی و موفقیت روزافزون را برای تمام پژوهشگران و پژوهشیاران، آرزومند است.