برگزاری کارگاه آموزشی "رئولوژی در صنعت رنگ و رزین" توسط پژوهشگاه رنگ

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۳ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۹۱۴

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، با هدف افزایش توان علمی و مهارتی، کارآمدسازی نیروی انسانی و معرفی آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در جهت ایجاد تعامل مؤثر با صنعتگران، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۳ الی ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰، کارگاه آموزشی رئولوژی در صنعت رنگ و رزین برای کارشناسان شرکت رنگ و رزین خوش برگزار گردید.

این کارگاه که در دو روز متوالی به صورت تئوری و عملی برگزار شد، روز اول در آمفی تثاتر شرکت خوش به صورت تئوری و روز دوم در سالن جلسات و آزمایشگاههای پژوهشگاه رنگ به صورت عملی برگزار گردید.
در این کارگاه دو روزه ‌‌‌‌که دکتر ملیحه پیشوایی عضو هیأت علمی پژوهشگاه رنگ بعنوان مدرس در آن حضور یافت، به مباحثی در زمینه اهمیت رئولوژی در صنعت رنگ و پوشش شامل رئولوژی رزین، رئولوژی در ساخت رنگ و رئولوژی در مرحله اعمال و کاربرد پرداخته شد و مباحث تئوری و مثال‌های کاربردی و بروز این علم به صورت مبسوط بیان گردید. بعلاوه تجهیزات اندازه گیری خواص رئولوژیکی معرفی گردید و بخش عملی توسط کارشناس آزمایشگاه رئومتر پژوهشگاه خانم مهندس جبلی در آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه تعلیم داده شد.
هم چنین شرکت کنندگان از تعاملات علمی و فنی بیشتر با پژوهشگاه رنگ استقبال نموده و در برگه های نظرسنجی رضایتمندی ۹۸ درصدی را از این کارگاه  ابراز نمودند.