حضور پژوهشگاه رنگ در بزرگترین رویداد رنگی کشور

۱۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۸ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۷۳۹

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و ۶۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور در حال برگزاری است. 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد در حوزه رنگ که با حضور بیش از ۱۲۰۰۰ نفر بازدید کننده رو به رو شده است، اهمیت و ارتقا سطح کیفی نمایشگاه مذکور را بیشتر نمایان می سازد.
از مهم‌ترین عوامل و شاخصه‌های موجود در کشور که توانسته موجبات رشد ادواری این نمایشگاه را فراهم سازد، وجود مقادیر قابل توجه مواد اولیه موردنیاز صنایع مذکور در داخل کشور بوده، به‌طوریکه فقط ۲۰ درصد از مایحتاج این صنعت از خارج از کشور تهیه می‌‌گردد، که امید است با تلاش خردمندانه دست اندرکاران و انجام سرمایه‌گذاری‌های مناسب در بخش‌های تحقیق و توسعه روز به روز از وابستگی کشور به واردات مواد اولیه و ماشین آلات و فناوری از خارج کاسته شده و میزان صادرات محصولات تولید داخل افزایش یابد. پژوهشگاه رنگ که از مشارکت کنندگان فعال و هر ساله این نمایشگاه می باشد، امسال نیز در سالن ۱۰ و ۱۱، غرفه شماره ۳۳ نمایشگاه نوزدهم حضور یافته و به معرفی فعالیت ها و دستاوردهای خود پرداخته است. 
 

کلید واژه ها: نمایشگاه رنگ رزین