ثبت نام از پذیرفته شدگان دوره دکتری رشته مهندسی پلیمر در سـال تحصیلـی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۶۹

ضمن عرض تبریک به مناسبت پذیرفته شدن سرکارعالی/جنابعالی در دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پژوهشگاه رنگ، به استحضار می رساند کلیه پذیرفته شدگان لازم است شخصا با به همراه داشتن مدارک زیر جهت تشکیل پرونده و ثبت نام در روزهای ۱۳۹۹/۸/۶ و ۱۳۹۹/۸/۷ به دفتر تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه رنگ مراجعه نمایند. ساعت ثبت نام از ۹ صبح تا ۱۳ عصر می باشد

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکترا

۱-  اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
۲- اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)
۳- اصل و تصویر مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده است.
۴-  اصل و تصویر مدرک کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده است.

تبصره ۱: تصویر مدارک دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد باید در دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شود.
تبصره ۲: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد خود نیستند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد را ارائه نمایند. در این گواهی باید به صراحت ذکر شود که اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید است و معدل نیز باید در آن قید شده باشد.
تبصره ۳: ضروری است که فرد متقاضی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۷/۳۰ از دوره کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشد.

۵- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری
۶- کارنامه قبولی سازمان سنجش
۷-  مدرک وضعیت نظام وظیفه برای برادران پذیرفته شده

پذیرفته شدگان می توانند سوالات خود را از طریق ایمیل تحصیلات تکمیلی به آدرس edu@icrc.ac.ir و یا با شماره ۲۲۹۶۹۷۷۷ داخلی ۳۳۳ مطرح نمایند.


نظر شما :