فراخوان ثبت نام برای بهره برداری از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ برای دانشجویان ورودی جدید

۰۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۰ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۸۹۱

به اطلاع می‌رساند بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.
مهمترین نکات برای ثبت درخواست بهره‌مندی از پشتیبانی‌ها به شرح زیر است:
۱.    دانشجویان هریک از دانشگا‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانیsina.bmn.ir  ثبت نمایند.
۲.    فرایند ثبت‌نام آن دسته از دانشجویان نوورود، از اول مهرماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده است. دانشجویان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوط، در سامانه سینا بارگذاری و یا به‌روزرسانی کنند. متقاضیان حداکثر تا پایان روز ۳۰ مهرماه سال ۱۳۹۸ فرصت خواهند داشت گزینه «درخواست بررسی پرونده برای پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست» در سامانه سینا انتخاب کنند. 
۳.    بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست‌ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز را از مجموعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده‌اند را صرفاً از طریق سامانه سینا اعلام خواهد کرد.

دریافت متن کامل اطلاعیه 

دریافت فایل شیوه‌نامه