برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاونین پژوهشگاه رنگ

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۷ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۵۱۰

مراسم تودیع دکتر کمال الدین قرنجیگ و دکتر ابراهیم قاسمی معاونین پیشین و معارفه دکتر امیرمسعود اعرابی و دکتر مهدی صفی در روز سه شنبه مورخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور ریاست پژوهشگاه رنگ و جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر تاجیک ریاست پژوهشگاه رنگ، از دکتر قرنجیگ و دکتر قاسمی به عنوان افراد باتجربه که اقدامات ارزنده ای را در راستای اعتلای پژوهشگاه بنیان نهادند، یاد کرد.
در ادامه مراسم دکتر قاسمی معاون پیشین توسعه، مدیریت و منابع به سخنرانی پرداخت و ابراز داشت: در دوره 6 ساله افتخار داشتم تا با همکاری و همفکری اساتید و کارمندان پژوهشگاه اقداماتی را انجام دهم.
در ادامه مراسم دکتر اعرابی و دکتر صفی ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست پژوهشگاه و اعضای هیأت علمی نسبت به رفع مشکلات موجود ابراز امیدواری نموده و خواستار یاری همکاران برای بیان معضلات و رساندن پژوهشگاه به جایگاه واقعی و درخور آن گردیدند.
در پایان مراسم به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه از تلاش های معاونین پیشین در دوران تصدی مسئولیت با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل و قدردانی و حکم انتصاب دکتر اعرابی به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری و دکتر صفی با عنوان سرپرست معاون توسعه، مدیریت و منابع توسط ریاست اهداء گردید.