بازدید ریاست محترم مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیات همراه از پژوهشگاه رنگ

۰۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۷ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۳۴۸

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ در روز سه شنبه مورخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ در راستای گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری و استفاده از پتانسیل‌های طرفین در رفع نیازها و بهبود فرایندهای موجود در کشور، پژوهشگاه رنگ میزبان ریاست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه بود.
در ابتدای جلسه دکتر تاجیک ریاست پژوهشگاه رنگ به معرفی توانمندی های این مرکز اشاره نموده و آمادگی آن پژوهشگاه را برای توسعه همکاری های علمی و فناوری و عقد تفاهم نامه همکاری با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در قالب طرح های تحقیقاتی و ... اعلام نمودند. همچنین دکتر قرنجیگ معاون پژوهشی پژوهشگاه رنگ نیز خواستار همکاری مشترک با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درجهت رفع نیازهای تحقیقات کاربردی مشترک در کشور شد.
در ادامه دکتر بختیاری رئیس بخش مهندس آتش مرکز تحقیقات به معرفی حوزه های مشترک همکاری به ویژه در بخش پوشش های ضد حریق پرداختند.
در پایان این جلسه، دکتر حیدری ریاست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از ظرفیت های علمی و پژوهشی ارزنده موجود در پژوهشگاه رنگ ابراز خرسندی نموده و در خصوص ادامه همکاری با پژوهشگاه اعلام آمادگی نمودند.
خاطرنشان می‌شود پس از پایان این جلسه، مدعوین از امکانات و آزمایشگاه های تخصصی پژوهشگاه رنگ، بازدید فنی به عمل آوردند.