آرشیو اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC) در پژوهشگاه رنگ

برگزاری کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC) در پژوهشگاه رنگ گالری

در تاریخ ۹۹/۸/۱۹ گروه پژوهشی مواد رنگزای آلی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا(HPLC) ، با رویکرد بالا بردن توانایی علمی و مهارتی کارکنان و همچنین دانشجویان و اساتید متخصص در رشته‌های مرتبط با شیمی در پژوهشگاه رنگ برگزار نمود.

ادامه مطلب
برگزاری جلسه هم اندیشی راهبردهای بخش پژوهش و فناوری در توسعه صنعت آرایشی–بهداشتی

برگزاری جلسه هم اندیشی راهبردهای بخش پژوهش و فناوری در توسعه صنعت آرایشی–بهداشتی گالری

یکی از ماموریت های پژوهشگاه رنگ شناسایی صنایع هدف و کمک به تحقق برنامه¬های آن ها در زمینه تحقیق و پژوهش، توسعه و بهبود، تولید و کنترل کیفیت محصول نهایی می باشد. یکی از صنایع هدف شناسایی شده صنعت آرایشی – بهداشتی است. طبق گزارشات بدست آمده، صنعت آرایشی و بهداشتی رو به رشد بوده و میانگین رشد آن از ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۳ حدود ۴.۵ درصد تخمین‌زده شده است.

ادامه مطلب
کسب دکترای رشته مهندسی پلیمر – صنایع رنگ توسط پژوهشگر پژوهشگاه رنگ آقای دکتر حمید قرنجیگ

کسب دکترای رشته مهندسی پلیمر – صنایع رنگ توسط پژوهشگر پژوهشگاه رنگ آقای دکتر حمید قرنجیگ گالری

محقق پژوهشگاه رنگ موفق به استخراج و پایداری مواد رنگزای آنتوسیانین به روش کوپیگمنته کردن و میکروکپسول سازی با بیوپلیمرها گردید. این دفاع موفقیت آمیز را تبریک عرض نموده و برای محقق نامبرده در مراحل پیش روی زندگی، آرزوی موفقیت و سربلندی می نمائیم.

ادامه مطلب

ثبت نام از پذیرفته شدگان دوره دکتری رشته مهندسی پلیمر در سـال تحصیلـی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

ضمن عرض تبریک به مناسبت پذیرفته شدن سرکارعالی/جنابعالی در دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پژوهشگاه رنگ، به استحضار می رساند کلیه پذیرفته شدگان لازم است شخصا با به همراه داشتن مدارک زیر جهت تشکیل پرونده و ثبت نام در روزهای ۱۳۹۹/۸/۶ و ۱۳۹۹/۸/۷ به دفتر تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه رنگ مراجعه نمایند. ساعت ثبت نام از ۹ صبح تا ۱۳ عصر می باشد.

ادامه مطلب