آرشیو اخبار

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۳۹۸

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۳۹۸ گالری

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار معمولا هرسال همزمان با هفته پژوهش برپا می شود، بیستمین دوره این نمایشگاه نیز از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور بیش از ۹۱ شرکت کننده در ۱۲۰ غرفه برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزیده شدن طرح دکتر کمال الدین قرنجیگ هیات علمی محترم پژوهشگاه رنگ

برگزیده شدن طرح دکتر کمال الدین قرنجیگ هیات علمی محترم پژوهشگاه رنگ

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، طرح دکتر کمال الدین قرنجیگ هیات علمی محترم پژوهشگاه رنگ، در فراخوان طرح های برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی استان در راستای رونق تولید، به عنوان طرح برگزیده انتخاب گردید.

ادامه مطلب
برگزاری ششمین کنگره بین المللی پوشش های حمل و نقل، ترافیک و ایمنی با حضور ریاست و اعضای هیات علمی پژوهشگاه رنگ

برگزاری ششمین کنگره بین المللی پوشش های حمل و نقل، ترافیک و ایمنی با حضور ریاست و اعضای هیات علمی پژوهشگاه رنگ گالری

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، ششمین کنگره بین المللی پوشش های حمل و نقل، ترافیک و ایمنی (ICTTSC۲۰۱۹) در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۴ آذر ۱۳۹۸ با هدف همسوسازی و تبادل نظر میان مسئولان، محققان، صنعتگران و علاقه‌مندان فعال در این حوزه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری ضیافت کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار رنگ و رزین با حضور ریاست پژوهشگاه رنگ

برگزاری ضیافت کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار رنگ و رزین با حضور ریاست پژوهشگاه رنگ گالری

سالن دریای نور هتل استقلال تهران، در شب بیستم آذرماه ۱۳۹۸ شب متفاوتی را با حضور جمعی از متخصصین، مدیران ارشد، دست اندرکاران و صاحبنظران عرصه دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین تجربه نمود. در این ضیافت معاونین وزیر، مدیران ارشد دولتی و شرکت¬های تولید کننده و بازرگانان و فروشندگان نیز حضور به هم رساندند.

ادامه مطلب
بازدید تیم مهندسین مشاور موننکو ایران از پژوهشگاه رنگ

بازدید تیم مهندسین مشاور موننکو ایران از پژوهشگاه رنگ گالری

در روز چهارشنبه بیستم آذرماه ۱۳۹۸ جناب آقای مهندس شیرانی مدیرعامل محترم شرکت موننکو ایران و جمعی از مدیران، بازدیدی از پژوهشگاه رنگ بعمل آوردند و در جریان آخرین فعالیت‌های پژوهشگاه قرار گرفتند. مهندس شیرانی ضمن ابراز خوشنودی از پیشرفت‌های حاصل، آمادگی شرکت را جهت همکاری با پژوهشگاه در زمینه ایجاد تغییرات ساختاری و مدیریتی با هدف بهبود روند رو به رشد پژوهشگاه اعلام داشتند.

ادامه مطلب
ارائه برنامه تبلیغاتی نشریات و کتاب‌های پژوهشگاه در پاویون استارتاپی نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

ارائه برنامه تبلیغاتی نشریات و کتاب‌های پژوهشگاه در پاویون استارتاپی نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

در پاویون استارتاپی نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری که در تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴ در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، کارشناس انتشارات پژوهشگاه رنگ خانم مهندس اوشنی، گزارشی در خصوص انتشارات و کتاب‌های منتشر شده در پژوهشگاه ارائه نمودند.

ادامه مطلب
برگزاری پاویون استارتاپی نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری با حضور رییس پژوهشگاه رنگ

برگزاری پاویون استارتاپی نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری با حضور رییس پژوهشگاه رنگ گالری

پاویون استارتاپی نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور جمعی از متخصصان در حوزه رنگ برگزار گردید.

ادامه مطلب
حضور پژوهشگاه رنگ در بزرگترین رویداد رنگی کشور

حضور پژوهشگاه رنگ در بزرگترین رویداد رنگی کشور گالری

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و ۶۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
برگزاری دومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)

برگزاری دومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، دومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا) توسط دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین المللی سالن ۷ برگزار می گردد. لذا از پژوهشگران، فناوران و شرکت های دانش بنیان جهت حضور در این نمایشگاه و ارائه راهکارها و فناوری های موردنیاز از طریق تعامل با دستگاههای متقاضی حاضر دعوت بعمل می آید.

ادامه مطلب