فراخوان ثبت نام برای بهره‌برداری از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸

۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۵ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۷۰۷

به اطلاع می‌رساند بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.


مهمترین نکات برای ثبت درخواست بهره‌مندی از پشتیبانی‌ها به شرح زیر است:
۱.    دانشجویان هریک از دانشگا‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir  ثبت نمایند.
۲.    فرایند ثبت‌نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از پنجم تیرماه سال ۱۳۹۸ آغاز می‌شود. دانشجویان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوط، در سامانه سینا بارگذاری و یا به‌روزرسانی کنند. متقاضیان حداکثر تا پایان روز پانزدهم مردادماه سال ۱۳۹۸ فرصت خواهند داشت گزینه «درخواست بررسی پرونده برای پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست» در سامانه سینا انتخاب کنند. گفتنی است 

این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

۳.     بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست‌ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز را از مجموعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده‌اند را صرفاً از طریق سامانه سینا اعلام خواهد کرد.
 

دانلود شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیتهای علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور  

کلید واژه ها: بنیاد ملی نخبگان