برگزاری سومین نشست شورای سیاستگذاری هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش

۰۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۲ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۱۵۹

نظر به اینکه هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش در تاریخ ۲۱ و ۲۲ مهرماه سال جاری با شعار " زندگی و رنگ"، توسط پژوهشگاه رنگ برگزار می گردد، لذا، سومین نشست شورای سیاستگذاری هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ در مکان پژوهشگاه رنگ با حضور اعضاء محترم شورای سیاستگذاری از دانشگاه و صنعت برگزار گردید. در این خصوص آقای دکتر جان نثاری، دبیر محترم کنگره، ارائه ای را در مورد اقدامات صورت پذیرفته و برنامه های آتی کنگره ایفاد نمودند و اعضاء محترم شورا نظرات خود را در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف کنگره بیان نمودند. 

لذا، باستحضار می رساند، با برنامه ریزی دقیق تیم علمی و اجرایی کنگره، هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش، با حضور برجسته ترین دانشمندان و ارزنده ترین متخصصان داخلی و خارجی در حوزه رنگ و پوشش، در قالب دو سمپوزیوم با عناوین: ۱) رنگ و رنگ دهنده ها و ۲) پوششهای سطح و خوردگی برگزار خواهد شد. 
امید است که با مشارکت گسترده دانشگاهیان و صنعتگران عزیز، فرصتی برای ایجاد نوآوری، فناوری  و کارآفرینی در حوزه رنگ و پوشش ایجاد گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش به آدرس http://iccc2021.icrc.ac.ir مراجعه فرمایید.