اهدای لوح نشان شهید حاج قاسم سلیمانی به دکتر نصیرزاده در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۷۴۲

به گزارش روابط عمومی مرکز بسیج کارکنان روز سه شنبه مورخ چهارم شهریورماه ۱۳۹۹، دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی در سالن همایش های صدا و سیما به همت سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات برگزار گردید.
هدف از برگزاری سالانه این جشنواره مهم تقدیر از مدیران و کارمندان تراز انقلاب اسلامی برای تحقق دولت اسلامی موردنظر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.
از آنجایی که شجره طیبه بسیج، از ابتدای انقلاب تاکنون در همه ارکان نظام اسلامی بویژه موقعیت هایی که کشور با کاستی هایی روبرو بوده به میدان آمده و ظرفیت عظیم خود را در اختیار قرار داده است در این حوزه هم سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات چند سالی است با کار پژوهشی و هدفمند به منظور تحقق دولت اسلامی وارد این کارزار مهم و حیاتی شده است که امسال دومین جشنواره آن با حضور آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) و تعدادی از مسئولین عالی رتبه کشوری و لشگری برگزار شد.
در این آئین دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیر تراز انقلاب اسلامی و فرمانده برتر وزارتخانه ها و ادارات مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس و نشان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد.
بدینوسیله این موفقیت را به یکایک کارکنان بسیجی آموزش عالی بویژه پژوهشگاه رنگ تبریک عرض می نمائیم.