برگزاری ضیافت کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار رنگ و رزین با حضور ریاست پژوهشگاه رنگ

۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۹ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۷۱۷

سالن دریای نور هتل استقلال تهران، در شب بیستم آذرماه ۱۳۹۸ شب متفاوتی را با حضور جمعی از متخصصین، مدیران ارشد، دست اندرکاران و صاحبنظران عرصه دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین تجربه نمود. در این ضیافت معاونین وزیر، مدیران ارشد دولتی و شرکت¬های تولید کننده و بازرگانان و فروشندگان نیز حضور به هم رساندند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رنگ، کانون هماهنگی، دانش، صنعت بازار رنگ و رزین با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این شب به طور رسمی آغاز به کار خود را اعلام و عضوگیری نمود.
هدف از تاسیس این کانون اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی بر اساس مزایا و مقتضیات بومی جهت دستیابی به دستاوردهای مفید ملی و بین المللی و همکاری در تعیین چشم انداز، سیاست ها، راهبردها، توسعه کمی و کیفی و جاری ساختن دانش، فناوری و نوآوری در حوزه رنگ و رزین با همکاری صاحبنظران عرصه دانش، صنعت و بازار این حوزه تخصصی می باشد. ایجاد هماهنگی بین بخش های دانشی، صنعتی و بازار حوزه رنگ و رزین که منتج به تاثیرگذاری و تعامل میان نقش‌آفرینان چرخه علم، فناوری و نوآوری در عرصه ملی گردد از مهمترین اهداف ایجاد کانون است. 
شکل گیری این کانون بر مبنای ماموریت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعم از ارتقای ارتباط "دانش" با "صنعت" و "جامعه" و تسهیل تبادلات بین بخشهای عرضه و تقاضای فناوری و نوآوری، اتخاذ رویکرد "شبکه سازی" بین نهادها و بازیگران اصلی عرضه و تقاضای فناوری، به عنوان یک نهاد میانجی جهت ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی در میان بازیگران اصلی نظام ملی نوآوری با محوریت بخش خصوصی میباشد.